
Brány
Popis konstrukce samonosných posuvných bran
Samonosné posuvné brány vyrábíme individuálně přímo na požadované rozměry dle stavebních otvorů. Brány vyrábíme z uzavřených tenkostěnných profilů o průřezu 40/40mm až 80/80 mm. Spodní část brány je osazena speciálním silnostěnným otevřeným “C“ profilem. Celá brána je tímto profilem vedena na soustavě uzavřených kuličkových ložisek, které jsou součástí vozíků, pevně ukotvených na zabetonované základové desce. V horní části brány je aplikováno horní uzavřené vedení, které svým otěrem nepoškozuje povrchovou úpravu brány.
V případě použití automatického pohonu nelze bránu v žádné poloze ručně otevřít, aretace je provedena automatickým pohonem. V při výpadku el. proudu lze bránu přepnout klíčem do stavu nouzového manuálního ovládání . Bránu poté můžete lehce otevírat a zavírat ručně.
Konečný vzhled a výplně brány si každý zákazník volí individuálně ve formě dřeva, plastu a dalších kovových i kovaných okrasných prvků. Dle zadaných požadavků vyrobíme kompletní bránu včetně výplně a povrchové úpravy.
Vlastní konstrukci a vhodné materiály přímo pro Vaše podmínky bezplatně navrhneme a to i přímo u Vás.
Samonosné posuvné brány a požadavky na stavební připravenost
- zabetonování námi dodané základové desky a vodícího sloupku
- přívod napětí 230 V na místo realizace brány
Důležité upozornění:
Pro posuvné samonosné brány je vždy nutno v dostatečném předstihu upřesnit potřebnou stavební připravenost. Jako službu zdarma Vám nabízíme upřesnění stavební připravenosti v místě realizace brány.
Výhody a nevýhody samonosných posuvných bran
- jednodušší a levnější stavební příprava
- bezúdržbový systém (ze všech typů bran je tato s nejmenšími nároky na údržbu)
- nemusí se stavebně zasahovat do vozovky
- parkovat můžete hned za bránou
- boční prostor pro odsunutí brány musí být o cca 1/3 větší než je samotný průjezd
ZDE ke stažení schéma stavební připravenosti pro nesenou bránu!
Popis konstrukce kolejnicových posuvných bran
Brány vyrábíme individuálně přímo na skutečné rozměry stavebních otvorů.
Brány vyrábíme z uzavřených tenkostěnných profilů o průřezu 40/40mm až 100/70 mm. Ve spodní části brány jsou zabudovaná krytá pojezdová kolečka na kuličkových ložiskách, po kterých brána na kolejnici ve vozovce jezdí. V horní části brány je aplikováno horní uzavřené vedení, které svým otěrem nepoškozuje povrchovou úpravu brány.
V případě použití automatického pohonu nelze bránu v žádné poloze ručně otevřít, aretace je provedena automatickým pohonem. V při výpadku el. proudu lze bránu přepnout klíčem do stavu nouzového manuálního ovládání. Bránu poté můžete lehce otevírat a zavírat ručně.
Konečný vzhled a výplně brány si každý zákazník volí individuálně ve formě dřeva, plastu a dalších kovových i kovaných okrasných prvků. Dle zadaných požadavků vyrobíme kompletní bránu včetně výplně a povrchové úpravy.
Vlastní konstrukci a vhodné materiály přímo pro Vaše podmínky bezplatně navrhneme a to i přímo u Vás.
Kolejnicové posuvné brány a požadavky na stavební připravenost
- zabetonování námi dodané základové desky a vodícího sloupku
- přívod napětí 230 V na místo realizace brány
Důležité upozornění:
Pro posuvné kolejnicové brány je vždy nutno v dostatečném předstihu upřesnit potřebnou stavební připravenost.
Výhody a nevýhody posuvných kolejnicových bran
- parkovat můžete hned za bránou
- boční prostor pro odsunutí brány stačí o délce samotného průjezdu
- cenově přijatelnější s porovnáním se samonosnou bránou o cca 10%
- musí se stavebně zasahovat do vozovky
- složitější a dražší stavební příprava
- zejména v zimním období zařízení vyžaduje pravidelnou údržbu
- hrana koleje v průjezdu je vždy viditelná, často koroduje
ZDE ke stažení schéma stavební připravenosti pro posuvnou bránu!
Popis konstrukce dvoukřídlových bran
Brány jsou vyráběny individuálně přímo na skutečné rozměry stavebních otvorů.
Rámy brány se vyrábí z uzavřených tenkostěnných profilů o průřezu 40/40mm až 60/60 mm.
V případě použití automatického pohonu nelze bránu v žádné poloze ručně otevřít, aretace je provedena automatickým pohonem. V při výpadku el. proudu lze bránu přepnout klíčem do stavu nouzového manuálního ovládání . Bránu poté můžete lehce otevírat a zavírat ručně.
Konečný vzhled a výplně brány si každý zákazník volí individuálně ve formě dřeva, plastu a dalších kovových i kovaných okrasných prvků. Dle zadaných požadavků vyrobíme kompletní bránu včetně výplně a povrchové úpravy.
Vlastní konstrukci a vhodné materiály přímo pro Vaše podmínky bezplatně navrhneme a to i přímo u Vás.
Dvoukřídlové brány a požadavky na stavební připravenost
- přívod napětí 230 V na místo realizace brány
Důležité upozornění:
Pro křídlové brány je vždy nutno v dostatečném předstihu upřesnit potřebnou stavební připravenost.
Jako službu zdarma Vám nabízíme upřesnění stavební připravenosti v místě realizace brány.
Výhody a nevýhody dvoukřídlových bran
- jednodušší a levnější stavební příprava
- téměř 90% stávajících bran lze bez úprav osadit automatickým pohonem
- otevírání křídel jen do určitých stupňů
- prostor za bránou nesmí byt do svahu
- nelze parkovat hned za bránou
- v zimním období náročnější na pravidelnou údržbu
- v místě setkání křídel je vhodné mít ve vozovce zabudovaný doraz
- menší odolnost proti vandalským útokům
- hmotnostní a rozměrové omezení křídel bran
ZDE ke stažení schéma stavební připravenosti pro křídlovou bránu!